-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt konsept til Genève
Audi viser de første skisser av en modell som skal debutere i Genève neste måned.
Det er minimalt med informasjon utenom disse tre skissene, men vi får i alle fall vite hva barnet skal hete.
Og dermed får vi forklaringen på hvorfor den nye SUV-en vi nylig viste spionbilder av skal hete Q3 Sportback.
Firetallet er nemlig reservert til en elbil – modellen vi får møte neste måned er døpt Q4 e-tron Concept.
Produksjonsutgaven skal følge sent 2020 eller tidlig 2021, så det er fortsatt en stund til vi får se det ferdige produktet. Men konseptet vil forhåpentligvis gi en god pekepinn på hva som kommer.
Med denne modellen på plass begynner Q-rekken til Audi å bli rimelig full. Eneste ledige betegnelser når Q4 er besatt blir Q1, Q6 og Q9. Førstnevnte må logisk sett bli liten, og 9-tallet er nok forbeholdt noe stort og luksuriøst.
Når Audi har bestemt seg for å tilby flere el-SUV-er er det kanskje naturlig at modellen som nå bare heter e-tron får en Q6 fremst i betegnelsen?
Kanskje angrer Audi på at de ikke gjorde som BMW og bare satte en bokstav foran de eksisterende modellbetegnelsene. Eller som Mercedes, bruke EQ som familiebetegnelse og sette en bokstav som indikerer størrelsen bakserst.