-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Oslo-Stavanger med hurtigladere
Et nettverk av hurtigladere er nå på plass på strekningen Oslo-Stavanger. Bak satsingen står to kjente aktører.

Elbilister vil for første gang få muligheten til å kjøre mellom Oslo og Stavanger og kun benytte seg av Ionitys lynladere på Circle K stasjoner langs strekningen. Det ble markert med et åpningsarrangement på Circle K E18 Ringdalskogen tirsdag 9. april.
Ionitys 350 kW hurtigladere er plassert på Circle K-stasjoner langs E18 ved Larvik, Lillesand og Flekkefjord. Dermed er strekningen mellom Oslo og Stavanger beredt for både dagens og kommende elbiler med høyere ladefart.
– Circle K ønsker å være den foretrukne ladedestinasjonen for elbiler. Åpningen av den første langdistansekorridoren sammen med Ionity er et viktig steg for å gjøre det enklere for elbilistene på flere måter, sier Hans-Olav Høidahl, Skandinavia-sjef for Circle K.
– Vi er strålende fornøyd for å jobbe med Circle K for å utvikle lynlading langs de norske hovedveiene. Ionity er lidenskapelig opptatt av å gjøre e-mobilitet til en realitet, og dette er et viktig steg i utviklingen av et pan-Europeisk ladenettverk. Det å ha en partner som Circle K på laget gjør en reell forskjell, sier Marcus Groll, Chief Operating Officer Ionity.
Circle K og Ionity inngikk samarbeid i 2017 og ruller for tiden ut 350 kW ladere som kan lade både dagens og neste generasjons elbiler på en rekke Circle K stasjoner i Europa.
Med effektnivåer på opptil 350 kW vil ladetiden kunne reduseres betydelig (avhengig av batterikapasitet).
Europeisk utrulling
Circle K har per nå seks stasjoner med Ionity ladere i sitt norske nettverk, og fem nye stasjoner vil få tilsvarende ladere innen kort tid.
Videre har Circle K ladere fra Ionity på fem stasjoner i Danmark og tre i Sverige. Flere nye ladere vil bli rullet ut i løpet av de nærmeste månedene.
Innen 2020 planlegger Ionity å bygge ladere på 400 stasjoner langs de største europeiske motorveiene. 60 av disse er planlagt sammen med Circle.