-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Oslo-Stavanger med hurtigladere
Et nettverk av hurtigladere er nå på plass på strekningen Oslo-Stavanger. Bak satsingen står to kjente aktører.
Elbilister vil for første gang få muligheten til å kjøre mellom Oslo og Stavanger og kun benytte seg av Ionitys lynladere på Circle K stasjoner langs strekningen. Det ble markert med et åpningsarrangement på Circle K E18 Ringdalskogen tirsdag 9. april.
Ionitys 350 kW hurtigladere er plassert på Circle K-stasjoner langs E18 ved Larvik, Lillesand og Flekkefjord. Dermed er strekningen mellom Oslo og Stavanger beredt for både dagens og kommende elbiler med høyere ladefart.
– Circle K ønsker å være den foretrukne ladedestinasjonen for elbiler. Åpningen av den første langdistansekorridoren sammen med Ionity er et viktig steg for å gjøre det enklere for elbilistene på flere måter, sier Hans-Olav Høidahl, Skandinavia-sjef for Circle K.
– Vi er strålende fornøyd for å jobbe med Circle K for å utvikle lynlading langs de norske hovedveiene. Ionity er lidenskapelig opptatt av å gjøre e-mobilitet til en realitet, og dette er et viktig steg i utviklingen av et pan-Europeisk ladenettverk. Det å ha en partner som Circle K på laget gjør en reell forskjell, sier Marcus Groll, Chief Operating Officer Ionity.
Circle K og Ionity inngikk samarbeid i 2017 og ruller for tiden ut 350 kW ladere som kan lade både dagens og neste generasjons elbiler på en rekke Circle K stasjoner i Europa.
Med effektnivåer på opptil 350 kW vil ladetiden kunne reduseres betydelig (avhengig av batterikapasitet).
Europeisk utrulling
Circle K har per nå seks stasjoner med Ionity ladere i sitt norske nettverk, og fem nye stasjoner vil få tilsvarende ladere innen kort tid.
Videre har Circle K ladere fra Ionity på fem stasjoner i Danmark og tre i Sverige. Flere nye ladere vil bli rullet ut i løpet av de nærmeste månedene.
Innen 2020 planlegger Ionity å bygge ladere på 400 stasjoner langs de største europeiske motorveiene. 60 av disse er planlagt sammen med Circle.