-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tesla med nye oppgraderinger
Tesla har i natt lansert en ny drivlinje for Model S og Model X. Resultatet er økt rekkevidde og kjappere lading.

Ifølge en pressemelding fra Tesla er forbedringen gjort uten å øke bilenes batterikapasitet.
Samtidig med oppgraderingen har Tesla gjenintrodusert innstegsmodellene Standard Range som i en periode ikke har vært tilgjengelige.
Disse koster fra henholdsvis 739.000 kroner for Model S og 784.400 kroner for Model X. Oppgitt rekkevidde basert på den nye WLTP-standarden er 450 km for Model S og 375 km for Model X.
Er du ute etter enda lengre rekkevidde, så bør du velge en Long Range versjon. Her skilter Model S med hele 610 WLTP-kilometer mens Model X er oppgitt til 505 km etter samme målemetode.
Ladehastigheten er også oppgradert slik at du på en eksisterende Tesla Supercharger får en hastighet på inntil 145 kW (opp fra ca. 120 kW i dag). På neste generasjon V3 Superchargere er hastigheten opptil 200 kW.
Luftfjæringssystemet har ifølge Tesla blitt vesentlig forbedret, og gir nå fullstendig adaptiv demping.
Fjæringssystemet tilpasser seg automatisk kjøring og kjøreforhold. Løsningen er utviklet av Tesla, og kan forbedres og videreutvikles gjennom trådløse programvareoppdateringer.
Endringene er ute på nettsidene til Tesla i dag, og kan bestilles nå.