-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Skodas femte kineser
Man strekker seg langt for å tilfredsstille sine viktigste kunder. Skoda viser en forsmak på deres femte SUV for Kina.
Vision GT Concept er skreddersydd for det kinesiske markedet, hvilket innebærer kompakte utvendige mål med et rommelig innerrom. Den gir klare indikasjoner på en produksjonsmodell som skal på markedet mot slutten av året.
Skoda har allerede fire SUV-modeller på det kinesiske markedet, så det er godt gjort å finne en nisje som ikke allerede er dekket.
På Shenzhen-Hong Kong-Macao International Auto Show som pågår i disse dager presenterer de Vision GT som blir den femte.
Skoda Vision GT har en lengde på 442 cm, en bredde på 191 cm og en høyde på 163 cm over en akselavstand på 261 cm. Her kan du se hvordan det passer inn i det eksisterende modellprogrammet.
SUV-ene er en viktig pilar for Skoda, både i Kina og globalt. I 2018 hadde Skoda større vekst i det kinesiske markedet enn noen annen europeisk produsent.
På tross av økonomiske uroligheter i det kinesiske markedet økte det tsjekkiske merket sine utleveringer med 4,9 prosent til 341.000 biler.
Så tidlig som i 1936 hadde Skoda kontorer i Kina. De etablerte seg på nytt i 2007, og Kina har vært Skodas største enkeltmarked siden 2010.