-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Dennis Olsen fullførte Le Mans
For første gang på 28 år har vi hatt en norsk deltager i 24-timersløpet på Le Mans. Dennis Olsen løste oppgavene sine så bra at det neppe er siste gang vi ser ham i verdens mest attraktive bilrace.
Med 61 biler på startstreken er det en prestasjon bare å gjennomføre den krevende løpet som pågår et helt døgn. Eller skal vi heller si en hel uke, for Dennis var på plass i Le Mans allerede forrige helg for å gjennomføre treninger, kvalifiseringer, parader og show.
Porsche stilte med hele fire fabrikkteam i årets løp, og Dennis kjørte sammen med Sven Müller og Mathieu Jaminet i det Porsche definerte som «ungdomsbilen».
Alle tre gjorde en meget profesjonell innsats og noterte rundetider på nivå med de beste i GTE Pro-klassen som i år var ekstremt jevn.
De lå lenge på samme runde som lederbilen i klassen, men var uheldige når Safety Car kom på banen og delte feltet i tre på den lange banen. I tillegg hadde de problem med en hendel som gjør at rattet kan reguleres som knakk i forbindelse med et førerbytta på natta – noe som medførte ekstra depotstopp.
Ungdomsbilen endte til slutt på 8. plass i klassen som ble vunnet av en Ferrari foran to Porscher.
Toyota innfridde forventningen og sikret seg dobbeltseier i den raskeste LMP1-klassen.
Fernando Alonso satt i vinnerbilen sammen med Sebatien Buemi og Kazuki Nakajima, og dermed er Alonso den første i verden som kan smykke seg med VM-titler innen to grener i asfaltracing, og den andre med to VM-titler i bilsport sammen med Petter Solberg som er verdensmester i både rally og rallycross.