-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stopp 2 for Taycan
På sin reise over tre kontinenter har Taycan i helgen vært i aksjon på Goodwood.
Porsche Triple Demo Run startet i Kina forrige uke, og denne helgen var det Goodwood Festival of Speed som sto på agendaen. Her var bilen utsmykket med et unionsflagg i litt uvanlige farger på taket.
Denne helgen ble prototypen kjørt av den meritterte racerføreren Mark Webber som siden 2016 har vært Porsche-ambassadør, noe som blant annet har ført ham til Rudskogen.
– Kraften i Taycan er helt rå, sier den tidligere Formel 1-føreren.
– Jeg var med på Goodwood i en Porsche 911 GT2 RS for to år siden, så jeg vet at denne banen dreier seg om kraft og grep. Men selv for en erfaren racerfører som meg er det fantastisk hvordan Taycan – selv om den fortsatt er en prototyp – akselererer fra start og ut av svingene, sier Webber.
Taycan skal presenteres offentlig i september, mens markedslanseringen skjer på tampen av året.
Som det høver seg for en Porsche er utviklingsmålene for den firehjulsdrevne Taycan med over 600 hestekrefter at den skal være morsom å kjøre på bane samtidig som den egner seg for hverdagsbruk.
Bilens 800 volts arkitektur muliggjør ekstremt hurtig lading av bilens batteripakke som får en kapasitet på rundt 90 kWt. Du finner spionbilder med mer informasjon om bilen her.