-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Stopp 2 for Taycan
På sin reise over tre kontinenter har Taycan i helgen vært i aksjon på Goodwood.
Porsche Triple Demo Run startet i Kina forrige uke, og denne helgen var det Goodwood Festival of Speed som sto på agendaen. Her var bilen utsmykket med et unionsflagg i litt uvanlige farger på taket.
Denne helgen ble prototypen kjørt av den meritterte racerføreren Mark Webber som siden 2016 har vært Porsche-ambassadør, noe som blant annet har ført ham til Rudskogen.
– Kraften i Taycan er helt rå, sier den tidligere Formel 1-føreren.
– Jeg var med på Goodwood i en Porsche 911 GT2 RS for to år siden, så jeg vet at denne banen dreier seg om kraft og grep. Men selv for en erfaren racerfører som meg er det fantastisk hvordan Taycan – selv om den fortsatt er en prototyp – akselererer fra start og ut av svingene, sier Webber.
Taycan skal presenteres offentlig i september, mens markedslanseringen skjer på tampen av året.
Som det høver seg for en Porsche er utviklingsmålene for den firehjulsdrevne Taycan med over 600 hestekrefter at den skal være morsom å kjøre på bane samtidig som den egner seg for hverdagsbruk.
Bilens 800 volts arkitektur muliggjør ekstremt hurtig lading av bilens batteripakke som får en kapasitet på rundt 90 kWt. Du finner spionbilder med mer informasjon om bilen her.