-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tredje og siste stop for Taycan
Denne helgen har Porsche vært i New York City og vist frem Taycan i anledning sesongfinalen i Formel E.
Dette var siste stopp i Porsche Triple Demo Run, og sjåfør denne gangen var Neel Jani, Porsche-fører med lang erfaring som fra neste sesong skal over i Formel E i forbindelse med Porsches nysatsing i den elektriske serien.
Han fikk kjøre noen raske runder på den provisoriske banen som ble bygget i Red Hook, Brooklyns havneområde, i forbindelse med Formel E-finalen i helgen.
– I Formel E har regenerering av bremsekraft stor betydning for løpsstrategien. I en produksjonsbil kan intelligent regenerering gi vesentlige fordeler med hensyn til rekkevidde, forklarer den 35 år gamle Porsche-føreren.
– Jeg var imponert over rekkevidden til Taycan når jeg presset den rundt racerbanen. Det er takket være det ytelses-orienterte batteriet og det sofistikerte energistyringssystemet. Akkurat som Formel E-bilen vår har Taycan en Porsche-utviklet drivlinje som garanterer ytelser og pålitelighet.
Porsche Triple Demo Run startet i Kina, og var forrige helg på Goodwood-festivalen. I New York var naturlig nok taket på bilen dekorert med stars-and-stripes.
Ifølge Porsche har nå over 20.000 personer betalt inn depositum for å stå på ventelisten til Taycan som skal presenteres i Frankfurt i september, og som kommer på markedet innen utgangen av 2019.
I tillegg til at Porsche presenterer sin første elbil har de vært aktive innen ladestruktur. De tilbyr smarte ladeløsninger både for hjem og langs hovedveier.
Porsches digitale plattform gir tilgang til 70.000 ladepunkter fra ulike tilbydere i Europa, med sentral fakturering via Porsche. De har også installert egne hurtigladere i tillegg til å samarbeide med nettverk som Ionity i Europa og Electrify America i USA.