-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Heftig og åpen
BMW er i ferd med å utvikle neste generasjon 4-serie. Men denne modellen ligger fortsatt et stykke inn i fremtiden.
Med ny 3-serie på plass – så langt som sedan, men snart også i Touring-utgave – er det neppe lenge til den får følge av ny 4-serie også. Men det skjer neppe før godt inn i 2020.
Og modellen våre fotografer her har kommet over, M4 Cabriolet, ligger nok enda lenger inn i fremtiden. Den blir ikke eneste M4, det kommer selvsagt også en M4 Coupé. De som trenger fire dører må velge M3, det er lite som tyder på at Gran Coupe kommer som M4.
Det er lett å avsløre bilen på bildene som M4 takket være store luftinntak i fronten. Den har også hjul i sportslig design, sportsunderstell og oppgraderte bremser. Et annet M-designtrekk er selvsagt de firedoble eksosrørene.
Mekanisk vil nye M4 ligge tett opp til neste generasjon M3 som forventes lansert senere i år.
Under panseret legger BMW den samme rekkesekseren med kodenavn S58 som debuterte tidligere i år i X3 M og X4 M.
Det innebærer maks effekt på 480 hestekrefter og et dreiemoment på 600 Newtonmeter. Den kan også leveres med en Competition-pakke som gir 30 hk ekstra.
Stadig flere av BMWs M-modeller får firehjulsdrift som standard, men det er ikke sikkert de velger en slik løsning som standard for en cabriolet som primært kjøres på varme dager.
Men som tilleggsutstyr vil det ganske sikkert komme, og da med tilsvarende løsning som M5 var først ute med i 2018 der føreren selv kan velge mellom drift på bare bakhjulene eller på alle fire.
Du får neppe se denne bilen på veien før sent i 2020 eller tidlig 2021.