-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Uvanlig rekord for Porsche
Gotland Ring er en spennende bane jeg har kjørt mange runder på. Nå har Porsche vært der, og satt en rekord som kan bli stående lenge.
Som så mange entusiastprosjekter er ikke banen på Gotland ferdigstilt. Riktig nok fins det en spennende og kupert asfaltbane med en lengde på 3,2 kilometer der, men klubben som har opparbeidet anlegget har langt større ambisjoner.
Om de med tid og stunder får det som de ønsker skal nemlig banen bli mer enn dobbelt så lang. For syd asfaltbanen er det en seksjon med 4,2 kilometer grusveier som de ønsker å asfaltere, om bare de sårt tiltrengte pengene hadde vært på plass.
Nylig var Porsche på Gotland for å lage film med den nye Cayenne Turbo S E-Hybrid – den kraftigste Cayenne noensinne.
Og da den tyske racerføreren og TV-presentøren Tim Schrick oppdaget den uferdige banen fikk han en ide om å sette en banerekord som kan bli stående lenge.
Etter en nesten komplett runde på asfaltbanen dro han ut på den uferdige grusbanen i høyt tempo. På velbrukte gatehjul fullførte han en runde på hele banen på tiden 3 minutter og 51 sekunder.
Jeg har også vært innom grusveiene på Gotlands Ring, som passasjer i en Audi Quattro rallybil med legendariske Stig Blomqvist bak rattet, og under off-road-testing da Volkswagen Amarok var ny. Og jeg kan love at disse veiene langt fra en egnet for racing.
Her kan du bli med Tim Schrick på den komplette runden rundt Gotland Ring.