-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Her er nye Nissan Juke
Nye Nissan Juke ble i kveld avduket samtidig i fem europeiske byer. Norge er ikke med på det nye Juke-kartet.
London, Paris, Milano, Barcelona og Köln – det kunne like godt vært et nytt moteikon som ble introdusert samtidig i disse byene. Og det er nok slik Nissan ønsker at nye Juke skal fremstå, som noe å strekke seg etter.
Den hadde en mildt sagt særegen design da den kom til verden for snart ti år siden, og selv om nykommeren er litt mindre outrert enn forgjengeren, vil den nok fortsatt bli både elsket og hatet.
Det er forresten artig å konstatere av vår nye illustratør, Jean Francois Hubert i SB-Medien var svært nær den ekte varen da han laget sin rendering for noen uker siden – se bare her.
Nye Juke har økt i alle retninger med en lengde på 421 cm (+ 7), en bredde på 180 cm (+ 1) og en høyde på 160 cm (+ 3). Bagasjerommet har en kapasitet på 422 liter – en vesentlig forbedring fra forgjengerens 354 liter. De økte dimensjonene til tross er vekten redusert med 23 kg.
Når vi sier at modellen er uaktuell for Norge skyldes det drivlinjen, eller nærmere sagt mangel på en aktuell drivlinje som passer inn i det norske avgiftssystemet.
I første omgang leveres nemlig nye Juke med kun én motor – en 3-sylindret 1,0-liter med 117 hestekrefter i kombinasjon med sekstrinns manuell eller syvtrinns dobbeltclutch automatkasse.