-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Substitutt for savnet BMW
Er du blant dem som ønsker en BMW M3 Touring? Her er det nærmeste du kommer, om ikke BMW skulle velge å gjøre noe annet enn de pleier.
BMW M3 har tradisjonelt vært bygget i tre karosseriformer – sedan, coupé og cabriolet. Etter innføringen av 4-serien er det riktig nok M4 som har tatt over de to sistnevnte karosseriformene.
Ved hvert generasjonsskifte har det vært spekulert i en M3 Touring, men den er aldri realisert. Bortsett som konsept. Selv om erkerivalene har flere utfordrere å lokke med.
Vi er i gang med nye konspirasjoner nå, men du trenger uansett ikke vente.
Alpina B3 Touring som debuterer i Frankfurt gjør nemlig jobben til fulle om du er ute etter muskler og dynamiske kjøreegenskaper, uten å gå på et kompromiss med hensyn til praktiske egenskaper.
BMW Alpina B3 Touring tar utgangspunkt i drivlinjen som sitter i M340i xDrive. De opprinnelige 374 hestene tunes opp til 462 og maks dreiemoment øker fra 500 til hele 700 Newtonmeter.
Om vi sammenligner med den utgående M4 så har den 431 hk og 550 Nm. Alpina øker med andre ord kraftig på begge områder.
De har selvsagt beholdt bilen firehjulsdrift, og de har jobbet tett med ZF for å fintune den åttetrinns automatkassa.
Alpina er svært sparsomme med å skryte av tekniske data, men de antyder i det minste en toppfart i området nord for 300.
Og så har du selvsagt Alpina-tunet chassis, bremser tilpasset musklene, samt en rekke detaljer i eksteriør og interiør som demonstrerer at dette langt fra er noen dusinvare.
En typisk Alpina-detalj er felgene som i dette tilfellet er 19-tommere med såpass diskret dekk som 255/35 ZR19 foran og 265/35 ZR19 bak.
Bilen er bestillingsklar nå, og leveringen starter våren 2020 – noen måneder etter at 3-serie Touring er på plass hos BMW-forhandlere.