-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Med kurs for Le Mans
Jim Glickenhaus, som har gjort store ting med biler før, minner om at nå er det mer enn 50 år siden en bil bygget i USA har vunnet Le Mans. Det kan virke som han har tenkt å gjøre noe med det.
Det er ikke noe mer kjøtt på denne historien enn at Scuderia Glickenhaus har sluppet noen renderinger av en 007 i klassisk amerikansk blått på hvitt, og minnet oss på at det har vært en stund siden siste gang…
«Vi er klare, nå er tiden inne» står det på siden deres.
Han behersker jo allerede Nürburgring ganske bra, hans ville idé om Baja Boot er i ferd med å ta form, han bygger supre produksjonsbiler og har utformet planer for et verden-rundt løp. Så hvorfor ikke Le Mans nå som regelverket endres radikalt der?
3L TT V6 har vært nevnt, er det derfor hjulene på den røde versjonen av 007 har noe Alfa over seg? Alfa Romeo lager jo en 2,9 liters V6 twin-turbo i sin Giulia Quadrofoglio.
Og denne røde utgaven kan forklares med at det også antydes at det skal bygges 25 gateversjoner av 007.
Det har tidligere vært sagt at det kan komme en hybridversjon av denne bilen, og mange har spekulert i at gateversjonen skal få 800 pluss 200 hestekrefter i et slikt oppsett.
Det er imidlertid lenge siden hybrid har vært nevnt på hjemmesiden deres, og i et svar på Insta kom det frem at LM-utgaven skulle få 750 hk – «slik reglene tillater det».
Det eneste som er forholdsvis klart er at bilen skal være klar til den første testingen neste år. Så selv om han snakker om World Endurance Championship er det vel selve juvelen i kronen, Le Mans han tenker mest på. Kan vi håpe på en innsats i 2021?