-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny generasjon Outlander
Her er tidlige bilder av en ny generasjon Mitsubishi Outlander. Du får neppe se det endelige produktet før i 2021.
Dette er en modell som har vært lenge på markedet. Allerede i 2012 kom tredje generasjon Outlander på markedet – først med bensin- og dieselmotorer, og så et års tid senere som ladbar hybrid.
Sistnevnte ble raskt et populært innslag på norske veier – siden 2013 er det kommet nærmere 30.000 biler til Norge gjennom offisielle kanaler i tillegg til et stort antall bruktimporterte.
Outlander var ifølge OFV Norges mest solgte SUV i 2015 og 2016 og har siden vært topp tre på tross av at den nå er ganske tilårskommen, selv etter en facelift for et par år siden.
Men nå nærmer det seg altså nok et generasjonsskifte. Her er Mitsubishi ute og tester en ny prototyp mot den eksisterende modellen og tre konkurrenter – Subaru Forester, Toyota RAV4 og Honda CR-V.
Trolig kommer bilen på markedet først som 2021-modell. Designmessig vil den hente inspirasjon fra Engelberg Concept som ble vist i Genève i mars.
Den blir noe større enn dagens modell og får mer kantet design. Selv om bilen på bildene er godt kamuflert kan man se at den har formene til felles med konseptet, dog i nedtonet utgave, i tillegg til doble hovedlykter og baklykter som strekker seg rundt hjørnene.
Konseptbilen kan også gi et godt signal om tekniske løsninger i neste generasjon Outlander PHEV.
I så fall snakker vi om elektrisk rekkevidde på rundt 70 kilometer etter WLTP-syklusen (dagens har 45 km) takket være en batteripakke på 20 kWt – opp fra 13,8 kWt.
Samlet effekt i dagens modell er 224 hk, og nykommeren vil trolig ha tilsvarende ytelser.