-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fremkommelighet på første klasse
Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic blir et nytt alternativ å vurdere i det mest luksuriøse SUV-sjiktet. Den er sikkert fin å kjøre, men luksusprodusenten fremhever primært komforten i baksetet.
Så langt har Maybach solgt luksuriøse utgaver av Mercedes S-Klasse, men nå får de som kan velge på øverste hylle nok et nytt alternativ.
Mercedes-Maybach GLS 600 er som navnet indikerer basert på Stuttgarts største SUV som i seg selv er luksuriøs nok, men når den nå også får Maybach i betegnelsen skal den utfordre toppmodellene Bentley Bentayga og Rolls-Royce Cullinan.
I samme åndedrag (og prisleie) kan vi jo også ta med Lamborghini Urus og splitter nye Aston Martin DBX, men disse henvender seg mer til dem som ønsker sportsbil-ytelser i SUV-en sin.
Hos Mercedes-Maybach og de britiske luksusprodusentene er luksus og komfort satt i høysetet, noe som blant annet gjenspeiles i materialvalg og håndarbeid.
Airmatic luftfjæring er standard, men om du vil «viske ut» ujevnhetene i asfalten enda mer effektivt kan du i tillegg krysse av for E-Active Body Control på utstyrslisten. Blant kjøremodiene er et eget Maybach program som sørger for maksimal komfort i baksetet.
Selvsagt skal det være komfortabelt å tre inn og ut av en Maybach – når dørene åpnes senkes bilen litt, samtidig som et opplyst stigtrinn i gummibelagt aluminium raskt og stille kommer ut under dørene.
V8-motoren med et slagvolum på fire liter er spesialutviklet for Maybach for å være så raffinert og stillegående som mulig. Den har 558 hestekrefter og et dreiemoment på 730 Nm som får ekstra akselerasjonshjelp av et 48-volts EQ Boost-system.
Den nye luksusmodellen fra Maybach gjør bull til hundre på snaue fem sekunder om det måtte interessere, og toppfarten er på 250 km/t.
Bilen har en lengde på 520 cm, er 203 cm bred og 184 cm høy over en akselavstand på 315 cm.
Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic debuterer på den pågående bilutstillingen i Guangzhou, men priser og leveringsstart er foreløpig ikke kjent. Det blir neppe mange av dem på norske skilter.