-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
McLaren utvikler hybrider
Selv sportsbilprodusentene må tilpasse seg stadig strengere utslippskrav for å overleve. Her er en fremtidig modell fra McLarens "folkerekke".
Sports Series er betegnelsen McLaren bruker på sine rimeligste modeller, men særlig folkelig priset er de ikke. Øm du ønsker en av dem norske skilter, med litt utstyr, må du regne med å bla opp nærmere tre millioner kroner.
Les mer: McLaren blir storprodusent
Bilen på bildene benytter et modifisert 570S karosseri for å skjule den nye teknologien, men stickeren på siden røper at den er hybrid. Det samme gjør tykke kabler inn til motorrommet.
Legg også merke til eksosanlegget med de høyt plasserte enderørene som er en uortodoks løsning. Bilen er utstyrt med keramiske bremser som bidrar til å redusere den uavfjærte vekten.
Et bilde av det digitale instrumentpanelet ser også ut til å avsløre bilens endelige design – legg merke til bildet av den nedskalerte 720S-modellen.
Interiørbildene viser også et nytt dashbord som trolig finner veien til neste generasjon Sport Series som også vil inkludere toppløse modeller.
Våre kilder påpeker også at prototypen på disse bildene ikke har sideventilene som fins på dagens modeller.
McLaren har uttalt at alle deres modeller skal elektrifiseres innen 2025, og at noen av disse vil få V6-motor. Det kan være en V6-modell vi ser på bildene – i dag benyttes kun V8.
Den britiske sportsbilprodusenten har også en 720S-basert hybridmodell under testing, men denne benytter en V8-motor og et hybridoppsett tilsvarende det som skal brukes i superbilen McLaren Speedtail med samlet effekt på over 1000 hestekrefter.