-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mer krutt i Tiguan R
Oppi alt elbilstyret er det interessant at noen tenker lystige biler også. Her er for eksempel en typisk familiebil med 300 hester.
Selv om Volkswagen er mest kjent for trauste familiebiler, har de noen sportslige innslag i familien også. Golf GTI og GTD har for eksempel vært med i årevis, og det har kommet enda sintere R-utgaver av Golf med så mye krefter at firehjulsdrift nærmest er obligatorisk.
Fire år etter lanseringen av generasjon to er tiden moden for et ansiktsløft av Tiguan – bilen vi ser her.
Men da våre fotografer tok en nærmere titt oppdaget de at dette ikke var noen helt ordinær Tiguan, og at det ikke bare var stylingen som kom fra R.
For et år siden lanserte Volkswagen en R-utgave av T-Roc, og nå legger folkene i R-divisjonen med motto «muskler med diskresjon» en siste hånd på det som skal bli Tiguan R.
Fire eksosrør med tilsvarende design som hos T-Roc R og Golf R mer enn antyder at det under panseret sitter en toliters turbomotor med 300 hestekrefter og 400 Newtonmeter – minst! 7-trinns DSG-kasse og 4Motion får kreftene effektivt ned i underlaget.
Vi har plottet inn facelift av Tiguan i september på lanseringskalenderen, så kanskje det blir mulig å bestille en Tiguan R som julegave til deg selv?