-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bentleys andre to-seter
Bentley er også blant dem som drar mest mulig ut av før-Genève-meldinger. Men vi syns allikevel at dette glimtet av en ganske stor nyhet er verdt litt oppmerksomhet før vi kommer tilbake med hele bilen.
Bacalar skal åpenbart en ny bil fra Bentley hete.
Mulliner Bacalar sågar. Mulliner – antakelig – for å antyde at dette blir eksklusivt og håndbygd, for i samme melding påstår de at Mulliner er verdens eldste coachbuilder.
Skredderverksted for vogner, med andre ord.
Jeg ville vel ikke vært så skråsikker på det. Som regel er det alltid noe som er eldrere, og det eldste av de tre Mulliner-firmaene stammer bare fra 1897. (Og for å si som sant er, er jeg ikke sikker på hvilke av Arthur Mulliner, H.J. Mulliner eller Mulliners (Birmingham) som ligger under Bentley-paraplyen nå. Jeg får se etter en gang.)
Men de forteller også at dette blir den første to-seters Bentley siden 1930 – og akkurat det har de sikkert orden på. Det var ikke så mange to-setere før 1930 heller, også Le Mans vinnerne hadde plass til flere enn to – det var nemlig et krav i reglementet.
Så forteller forhåndsmeldingen at forsetene i Bacalar er utført i et helt utrolig fantastisk håndverk og at bak de to setene er det plass til den spesialsydde bagasjen som er trimmet slik at det skal matche interiør-materialene i bilen.
Selv har jeg litt problemer mer navnet. Det minner om en utenlandsk fiskerett med opphav i Kristiansand. Eller er det kabaret-teatret Bataclan i Paris jeg tenker på?
Glem det, men det blir ikke den eneste Mulliner-referansen i Genève. I forrige uke viste Bentley topp-versjonen av den åpne Continental GT. Nå skal den hete Continental GT Mulliner Convertible og kommer selvfølgelig også til å bli med.