-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ford tilbyr hjelp i vanskelig tid
I en tid da mange holder seg hjemme for å unngå smittefare trør Ford til med tiltak som kan gjøre hverdagen lettere.
Koronaviruset krever at mange må oppholde seg hjemme. Likevel er det helt avgjørende for mange bileiere, bedrifter og organisasjoner å kunne bruke personbilen eller nyttekjøretøyet sitt til nødvendige og kritiske formål.
Ford tilbyr en løsning på problemet med å innføre en «No Touch-service» i hele Europa. Det sikrer at samtlige kjøretøy som blir levert inn blir desinfisert før de blir returnert og overlevert til kunden etter service og reparasjoner. I Norge er allerede tilbudet på plass.
– Vi vet at det er mange som trenger transport av alt fra medisiner til mat. Flere kunder er også avhengig av bilen i andre sammenhenger. Med «No Touch-servic» kan våre kunder være helt trygge på at kjøretøyet er desinfisert når det blir levert ut, forsikrer administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.
Hente- og bringetjeneste med desinfisering
Inkludert i servicen er også en Ford Video Check. Det gir kundene mulighet til å se og godkjenne anbefalte reparasjoner og prisen for dette. Videosjekken, som er en gjennomgang av punktene på bilen din mekaniker anbefaler å gjøre noe med på en video, kan du se både på mobiltelefonen, nettbrettet eller PC-en din.
Kraftig økning i bruken de siste ukene
– Hente- og bringetjenestene og Ford Video Check har virkelig blitt verdsatt av kundene. Vi har sett en kraftig vekst i bruken av disse tjenestene de siste to ukene, sier Berg som også berømmer Ford-forhandlernes entusiasme og gjennomføringsevne.
No Touch-servicen, som startet opp som et tilbud i Italia, blir nå rullet ut over hele kontinentet i løpet av denne uken.
Finansieringshjelp
Selskapet har satt i verk spesielle tiltak som hjelper de mange som leaser eller finansierer bilen deres gjennom Ford Credit, for å redusere de potensielle økonomiske utfordringene av koronaviruset:
- Ved utlevering av nye biler (gjelder ikke bruktbil) vil de i en periode kunne tilby avdragsfrihet i inntil seks måneder på lån. Produktet gjelder foreløpig for nye biler som utleveres de neste 13 dager.Med Handlekonto kan du dele opp betalingen for service- og verkstedtjenester i månedlige beløp og utsette oppstart av betaling med inntil ni måneder.Ford Credits låne- og leasingkunder kan også søke om betalingsutsettelse opptil tre måneder.
Alle henvendelser om lån og betalingsutsettelse må skje via Ford Credits kundesenter.