-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kia lanserer korona-garanti
Kia Motors Corporation lanserer "Kia Promise", et program som forlenger garantien på biler med utløpsdato på garanti fra februar til april.
"Kia Promise" er laget for å hjelpe kunder som kan ha vanskelig for å få levert bilen til service eller reparasjon som følge av COVID-19 pandemien. Kia estimerer at garantiutvidelsen vil komme mer enn 500.000 kunder til gode på verdensbasis .
"Kia Promise" dekker 142 land, og gjelder alle biler med original Kia garanti som utløper mellom 1. februar og 30. april i år. Garantien på disse bilene utvides til 30. juni 2020. Dette inkluderer alle land i EU og EFTA hvor Kia tilbyr sin unike 7-års / 150.000 km garanti.
– Ved å utvide Kias omfattende garanti til kunder som kan være berørt av pandemien, håper vi de vil ha en ting mindre å bekymre seg over. Vårt mål er å hjelpe de kundene som har vanskeligheter med å følge opp service eller reparasjon av sin bil i denne perioden som følge av pandemien, sier Sangdae Kim, Senior Vice President and Head of Global Customer Experience Division i Kia Motors Corporation.
Kia Motors Europe har også økt toleransen for feil på bakgrunn av for sent utført service som konsekvens av COVID-19 pandemien.
– Kia verkstedene holder åpent og har innført en rekke tiltak for å hindre smittespredning. Vi opplever at mange av våre kunder kan og vil besøke våre verksteder fremover, men har full forståelse for at det hverken er mulig eller ønskelig for noen av dem, sier Vegar Rognli, Servicemarkedsdirektør for Kia i Bertel O. Steen.
Kia Bil Norge vil kontakte alle berørte kunder via brev de kommende dagene med mer informasjon om "Kia Promise" programmet.
– Vi opplever at Kia Motors ser utfordringene våre kunder står i, og det er nå flere tiltak som implementeres. Vi må ivareta behovene som oppstår som følge av COVID-19 pandemien, og vi jobber tett sammen med Kia Motors for å tilrettelegge best mulig for kunder og forhandlere, sier Rognli.
Kia prioriterer sikkerhet og helse for sine kunder, forretningsforbindelser og ansatte, og følger situasjonen med COVID-19 tett. Basert på myndighetenes anbefalinger har vi iverksatt strenge tiltak for å være med på å bekjempe smittespredning.