-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Volkswagens lystige samlet
En trio av Volkswagens R-modeller var nylig samlet til lekestund på Nürburgring.
Da vi møtte Golf R for et par måneder siden oppholdt den seg i vinterlige omgivelser – en viktig del av Volkswagens testprogram. Like viktig er noen turer til Nordsløyfa hvor disse bildene stammer fra.
Denne testbilen er like umaskert som den vi møtte i Lappland, men noen detaljer skiller likevel de to. Modellen på Nordsløyfa har en mer markant hekkspoiler, større hjul og de blå bremsecaliperne som er blant de få særtrekkene som skiller R-utgaven fra en ordinær Golf.
Hvorvidt spoileren blir standard eller skal tilbys som ekstrautstyret vites ikke. Men vi vet at bilen får minst 300 hester samt firehjulsdrift og DSG girkasse som standard.
En annen bil vi har møtt tidligere er Tiguan R som for første gang skal utstyres med tilsvarende drivlinje som den mest aggressive Golfen. Men den er ikke første SUV ut med denne løsningen – T-Roc R har allerede vært en stund i markedet.
Tredje R-modell i aksjon på Nürburgring er Arteon R. Du trodde kanskje den modellen var død siden den ikke selges i Norge, men den lever fortsatt i beste velgående selv om markedet for store sedaner er labert de fleste steder bortsett fra i Kina.
Arteon har vært på markedet siden 2017 og får snart en midtlivs oppdatering. I den forbindelse kommer Arteon R, samtidig som modellen lanseres som stasjonsvogn, eller Shooting Brake som man ynder å kalle sportslige stasjonsvogner som denne.
Kanskje ser Volkswagen et marked for den etter at Mercedes valgte å kansellere sin CLS Shooting Brake ved siste generasjonsskifte.