-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kineser går til Brabus
Premium-merket til Great Wall har nettopp sluppet noen skisser av en oppjazzet utgave av VV7-SUV-en. De har gått til Tyskland etter hjelp.
Det er ikke lenge siden VV7 fra WEY debuterte. I fjor høst en gang. Nærmere bestemt møtte vi dem på bilutstillingen i Frankfurt.
WEY er prestisjemerket til Great Wall, og derfor er det vel ikke så underlig at de lager enda mer prestisje med den nye VV7 GT.
Og selvfølgelig klarer man å legge på noen sportslige over- og undertoner hjemme i designavdelingen i Shanghai, men enda mer prestisjete blir det selvfølgelig om man får et av de europeiske motehusene til å hjelpe.
De har faktisk gått til Brabus som vel egentlig først og fremst forbindes med Mercedes (og litt Smart).
Fra disse skissene er det ikke lett å se hvilkes store inngrep som er gjort.
Vi har en front som kanskje er blitt litt skarpere både i grill og i utforming av lysene. Det er sikkert gjort noe bak også, siden den enden dominerer den ene av skissene.
Men vi ser jo også at det er litt spoiler-aktig, både bak og foran, og at det legges vekt på skikkelig hjul – sikkert 21-tommere og 265 mål.
Hva riddere og lanser og hester og sverd og skjold har å gjøre med en WEY VV7 GT by Brabus skjønner jeg imidlertid ikke. Det blir kanskje forklart når vi får den i metall og karbon og skala 1:1.
Det sies at den skal vises i slutten av mai.