-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
SsangYongs første elbil
SsangYong har sluppet de første skisser av sin kommende elbil – en SUV basert på Korando.
Den koreanske produsenten røpet for et par år siden til stor jubel fra australske medier at de skulle utvikle en Ute med elektrisk drift – en biltype som er meget populær på dette kontinentet siden den kombinerer personbilkomfort med et praktisk lasteplan.
De røpet sågar betegnelsen H100, men sa samtidig at en elektrisk SUV lå foran Uten i køen.
I dag har de sluppet de første skisser av E100, en elektrisk SUV basert på Korando som kom i nytt opplag i 2019.
De forteller at bilen skal på markedet i 2021 og at vi skal få se det ferdige produktet neste vår, men ellers er det sparsomt med detaljer.
AutoExpress mener imidlertid å vite at bilen blir en konkurrent til modeller som Hyundai Kona electric og Kia e-Niro og vil være aggressivt priset mot disse.
De forteller videre om en effekt på 190 hk og et batteri på 61,5 kWt – nok til en rekkevidde på rundt 400 kilometer etter den utdaterte NEDC-syklusen. Det blir i så fall meget beskjedent sammenlignet med nevnte konkurrenter.
Salget av SsangYong er meget beskjedent i Norge. Ifølge OFV er det kun registrert 14 personbiler og 114 varebiler hittil i år med Rexton som suveren bestselger.