-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er BMWs første el-SUV
BMW har lovet oss en batteridrevet SUV innen 2020. Her er en prototyp knipset under testing i Lappland.
Toppsjef Harald Krüger har lovet 25 elektrifiserte BMW-er innen 2025, og har antydet en mulig rekkevidde på inntil 700 kilometer.
Vi kan forvente at i-serien utvides med flere modeller enn dagens i3 og i8, eksempler på det har vi fått gjennom i Vision Dynamics som ble vist i Frankfurt sist høst og Next 100 som ble presentert i anledning 100-årsjubileet i 2016.
Men i tillegg har BMW registrert hele navnerekken fra iX1 til iX9 for kommende SUV-modeller.
Først ut blant SUV-ene er iX3 som skal på markedet i 2020, og her er den knipset av Automedia under testing i kaldt klima.
Prototypen på bildene ser ved første øyekast ut som en ordinær X3, men legg merke til at den mangler eksosrør og at det ligger store batteripakker under bilen. I tillegg er den merket med Electric Vehicle.
Om BMW velger å legge den batteridrevne iX3 så tett opp til den ordinære X3 som disse bildene indikerer, velger de en helt annen strategi enn Audi, Jaguar og Mercedes har gjort med sine elSUV-er, e-tron, I-Pace og EQ.
Men det er fortsatt et par år til bilen skal på markedet, så dette kan godt være en X3-basert «bastard» der fremtidens teknologi testes ut. Vi vil få bedre indikasjoner på det når en konseptbil vises, noe som antagelig skjer i løpet av 2019.