-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Bedre Classic Car Show trakk flere besøkende
Stemningen er så god etter vårens Classic Car Show at det nå bare gjenstår å fastlegge datoen for neste års show.
Classis Car Show, ledet og eid av av smoking- og flosshattkledde Hans Hallbauer og Bjarne Reistad, er kommet for å bli også på Østlandet. Selv om det ikke foreligger offisielle besøkttall ennå, var trykket og stemningen på årets to messedager på Hellerudsletta nord for Oslo så bra, at det helt klart blir show også neste år.
– Målet vårt er jo å sette den norske klassikermessen på kartet sammen med de store og etablerte i Europa, sier Hans Hallbauer.
Classic Car Show handler om drømmer og minner. Det hele startet i Trondheim i 2015 med utspring i cars & coffee-miljøet og ble umiddelbart en suksess.
To år senere var det duket for CCS i Oslo med messehallene på Hellerudsletta som arena, men uten samme suksess som i Trondheim.
Bedre markedsføring og enda bedre show lokket langt flere til årets show, holdt i arenaen som i mellomtiden både er betydelig oppgradert og har skiftet navn til X Meeting Point.
Og til alle dere som ikke fikk oppleve de 300 kjøretøyene fordel på 20.000 utstillingskvadratmeterne, her følger noen smakebiter.