-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Jaguar på toppen
For en herlig samling Jaguarer fra inn- og utland som var samlet på Soria Moria – toppen av Oslo i dag. Anledningen var klubbens 40-årsjubileum. Her kommer en gratulasjon og en veldig privat hilsen.
Norsk Jaguar Klubb er noe av det mer aktive som finnes i den enden av bilhobby-skalaen. De har en rekke bra lokalavdelinger, de har et gjennomført proft medlemsblad, de er innpå 1000 (!) medlemmer, du finner dem på alle sosial-media-plattformer, og de er glimrende på selskapelighet.
Men tror ikke bare at det er selskap og slips med disse folkene. Her er det en og annen E-Type som er tatt fra bunnen, hjemme i garasjen ja. Finurlig mekanisk kompetanse er også et av særpregene ved denne medlemsmassen.Det fortsatte da han begynte samarbeidet med Standard. Kan dere tenke dere et mer passende navn på en samarbeidspartner for en som virkelig ville folket vel?Han lagde to-seters sportsbiler som USA lå flate etter, fikk bygget sin egen tein camp motor som er vakrere enn noen Alfa Romeo-maskin, greide å skaffe nødvendig metall og ble en eksportsuksess av dimensjoner som var med på å løfte det engelske proletariatet fortere enn noen kunne tenkt seg.Kanskje farlig å si at dette var en typisk sosialdemokratisk bil, men jeg er sikker på at dersom du hadde spurt Einar Gerhardsen, ville han heller blitt kjørt i en Mark VII enn i en eller annen Phantom.Det som har skjedd – takk og pris (det er vel bare dere som følger med på auksjonsverdier i Finansavisen Motor som ikke syns dette er gøy) er at Jaguar har begynt å bygge opp korte serier av sine klassiske biler.Til sist: gratulerer også til Henrik Hagen. Bursdag. Til min overraskelse: 10 år yngre enn meg. Jeg har alltid sett opp til ham som Jaguars Grand Old Man i Norge. Mannen som satte Jaguar på kartet vårt for alvor.