-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Tøff helg, men lys i tunnelen
Stian Paulsen er ikke fornøyd med egen innsats i helgens to løp på Monza. Men fremtiden ser han nå litt lysere på.
Grunnlaget for en god helg ble spolert i lørdagens kvalifisering. Der klarte han kun en 17. plass og måtte dermed starte langt bak i feltet i begge løpene.
– Jeg var ikke i form denne helgen, rett og slett utslitt. Kvalet er det dårligste jeg har gjort i år, og det på en bane hvor Cupraen egentlig er rask. Jeg var 1,7 sekunder bak Mikel Azcona som kvalet til andreplass i en tilsvarende bil, det er et hav av tid. Det skyldes ikke bilen, kun min egen prestasjon, sier en ærlig Stian Paulsen.
– Det første løpet gikk bra. Jeg fikk sovet og ladet opp mellom kvalifisering og løp. Avanserte i feltet og var oppe på 8. plass med litt over en runde igjen. Så ble jeg nok litt for ivrig, bremset meg bort, var en tur i grusen og kom inn på banen på 11. plass igjen, sier Stian som avanserte ytterligere en plass på siste runde og endte som nummer 10.
– Vi var raske i løpet, nesten like raske som de i tet, og det er bra.
– Søndag hadde vi trua på en nytt bra løp, hadde en bra start, men kuttet en curb på den første runden, og da knakk innfestningen på venstre bak demper. Dette er litt utur, for vi kutter curbsen hele tiden, demperen skulle tålt dette, jeg traff nok veldig uheldig, sier Stian Paulsen.
Etter løpene på Monza satte den hardtarbeidende racerføreren seg direkte i bilen for å kjøre til Barcelona hvor de avsluttende rundene i TCR Europe skal kjøres i slutten av oktober. Der blir løpsbil og trekkvogn stående i stedet for å dra den lange veien tur-retur verkstedet i Tyskland.
Men selv om løpene ikke gikk helt etter planen i helgen, kom det likevel en opptur.
– Det som er veldig bra nå, er at Seat Sport endelig har kommet med et tilbud om å hjelpe meg denne sesongen og neste. Jeg sa at de må dobble tilbudet, så kan vi gjøre an avtale, sier Stian.
– Avtalen går ut på en pakke til meg, mot at jeg hjelper Mikel Azcona med å vinne mesterskapet. Han leder nå og kjører også CUPRA. Som kompensasjon vil teamet til Mikel også hjelpe meg med oppsett på bilen i Barcelona som er hjemmebanen deres så jeg kan være med i toppen å hjelpe Mikel. Det høres ut som vinn vinn, konstaterer en optimistisk Stian.