Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda3 2019
Foto: Automedia©
Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Mazda Kai Concept

Her er nye Mazda3

Bare et par uker før den skal debutere i Los Angeles har våre fotografer kommet over nye Mazda3. Vi gleder oss til å se den uten maskering.

Publisert Sist oppdatert

Denne bilen er fotografert like ved Mazdas europeiske forskningssenter ved Frankfurt. Selv om den er maskert er det lett å se at dette blir lekkert, og at den ligger meget tett opptil Kai Concept som sto på Tokyo-utstillingen i fjor.

Produksjonsmodellen har tilnærmet lik front og profil som Kai. Grillen er større enn på dagens modell, og den lener seg aggressivt forover. Frontruten er ekstremt lav og sterkt skrånende. Vågalt og herlig gjort av Mazdas designere!

Hekken domineres av den ekstremt solide C-stolpen som strekker seg langt fremover og fremhever bilens atletiske uttrykk. Bakruten strekker seg ikke så langt ut mot sidene som den gjør på dagens modell.

Dette kan bli skummelt med hensyn til utsyn skrått bakover når man skal rygge inn på en trang parkeringsplass, men vi får anta at Mazda har en smart løsning på den utfordringen i form av ryggekamera og / eller sensorer.

Vi har allerede fått vite at Mazda skal lansere sin høyteknologiske Skyactiv-X motor i forbindelse med nye Mazda3 – en motor som kombinerer teknikk fra både bensin- og dieselmotorer for å oppnå uovertruffen kompresjon. Det blir spennende å prøve i praksis.

Men den vil også få tradisjonelle drivlinjer – i alle fall bensinmotorer og muligens også den nye 1,8-liters dieselmotoren som nylig ble lansert som et nytt alternativ til den faceliftede CX-3.

I løpet av et par uker får vi nok svar på de fleste av våre spørsmål når nye Mazda3 avdukes i Los Angeles.

Powered by Labrador CMS