-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Her er nye Mazda3
Bare et par uker før den skal debutere i Los Angeles har våre fotografer kommet over nye Mazda3. Vi gleder oss til å se den uten maskering.
Denne bilen er fotografert like ved Mazdas europeiske forskningssenter ved Frankfurt. Selv om den er maskert er det lett å se at dette blir lekkert, og at den ligger meget tett opptil Kai Concept som sto på Tokyo-utstillingen i fjor.
Produksjonsmodellen har tilnærmet lik front og profil som Kai. Grillen er større enn på dagens modell, og den lener seg aggressivt forover. Frontruten er ekstremt lav og sterkt skrånende. Vågalt og herlig gjort av Mazdas designere!
Hekken domineres av den ekstremt solide C-stolpen som strekker seg langt fremover og fremhever bilens atletiske uttrykk. Bakruten strekker seg ikke så langt ut mot sidene som den gjør på dagens modell.
Dette kan bli skummelt med hensyn til utsyn skrått bakover når man skal rygge inn på en trang parkeringsplass, men vi får anta at Mazda har en smart løsning på den utfordringen i form av ryggekamera og / eller sensorer.
Vi har allerede fått vite at Mazda skal lansere sin høyteknologiske Skyactiv-X motor i forbindelse med nye Mazda3 – en motor som kombinerer teknikk fra både bensin- og dieselmotorer for å oppnå uovertruffen kompresjon. Det blir spennende å prøve i praksis.
Men den vil også få tradisjonelle drivlinjer – i alle fall bensinmotorer og muligens også den nye 1,8-liters dieselmotoren som nylig ble lansert som et nytt alternativ til den faceliftede CX-3.
I løpet av et par uker får vi nok svar på de fleste av våre spørsmål når nye Mazda3 avdukes i Los Angeles.