-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Litt oppgradert TT RS
Det er uvanlig tidlig å foreta livsforlengende inngrep på en toåring, men Audi foretar nå kosmetiske og tekniske oppdateringer på sine TT RS-modeller.
Den ble først vist på bilutstillingen i Beijing våren 2016, men dagens Audi TT RS var ikke tilgjengelig for salg før tidlig 2017.
Når normal livssyklus for en sportsbil som dette kan være opp mot ti år, så er det tidlig å foreta en facelift allerede etter to.
Men det er altså det Audi nå gjør, om ikke direkte dyptgripende.
Motoren er, som den har vært de siste årene, en femsylindret 2,5-liter med 400 hester og et herlig motorbrøl som får hjerter til å banke – nå tilpasset stadig strengere utslippsregler.
Maks dreiemoment er 480 Newtonmeter i hele området mellom 1950 og 5850 omdreininger.
Med S tronic dobbelclutch girkasse og quattro som effektivt får kreftene ned i asfalten gjør nye TT RS null til hundre på 3,7 sekunder mens toppfarten er elektronisk sperret ved 250 km/t. Spør du pent kan du få løftet denne til 280 km/t.
Via Audi Drive Select kan føreren påvirke firehjulsdrift-systemet og andre komponenter som styring, girkasse, motor og eksoslåt etter eget forgodtbefinnende. De fire modi man kan velge blant er Comfort, Auto, Dynamic og Individual.
LED hovedlys er standard på nye TT RS, og mot pristillegg kan man få LED matrix som automatisk tilpasser seg omgivelsene, samt OLED baklykter som varter opp med spesielle effekter.
Nye Audi TT RS er bestillingsklar. Vi har foreløpig ikke fått oppgitt norske priser, men i Tyskland må man bla opp 67.700 euro for en TT RS Coupé, og 70.500 av samme valuta for en TT RS Roadster.