-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her går det unna
Audi er virkelig på det elektriske sporet for tiden. Her er en nok ny modell på test i kalde strøk.
Audis første elbil, som rett og slett heter e-tron, er like rundt hjørnet for de første norske kundene. Bladet Bil har nylig testet den, noe du kan lese i neste utgave av bladet som er på plass hos våre abonnenter neste uke. Nummer 4-2019 heter det.
På Genève-utstillingen viste Q4 e-tron som konseptbil, men de la ikke skjul på at også den har fått sin plass i produksjonsplanene og skal på samlebåndet i løpet av 2020.
Og nå får vi en klar indikasjon på at også lillebror Q2 skal elektrifiseres gjennom disse ferske spionbildene. Da blir nok betegnelsen med stor sannsynlighet Q2 e-tron.
Det fins en Q2 med strukket akselavstand som bygges spesielt i og for Kina, og våre fotografer har ikke greid å slå fast om det er denne eller «vår» versjon som er avbildet her.
Kina er jo et attraktivt marked for elbiler, og litt ekstra akselavstand kommer godt med når man skal plassere en batteripakke i gulvet, så det er ikke ulogisk at man tar utgangspunkt i denne.
En Q2 e-tron vil neppe skille seg nevneverdig ut fra de fossildrevne med hensyn til design, men den får nok en annen grill siden behovet for frisk luft er mindre, og så ser vi på bildene bakfra at eksosrørene er fraværende.
Det blir spennende å høre om Q2 e-tron blir forbeholdt Kina eller om den også skal selges på vårt kontinent. Vi snakker uansett neppe lansering før i 2021 – tidligst.
Q2 har ifølge OFV vært nest mest solgte Audi-SUV de siste to årene, kun slått av storebror Q7. En e-tron ville nok løfte salget til nye høyder.