-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
En smak av fremtid
Audi viser et konsept i Shanghai som har lite med dagens virkelighet å gjøre.
AI:ME er Audis fremtidsvisjon for en autonom bybil som muligens kan bli realisert en gang i fremtiden. På tross av et relativt beskjedent fotavtrykk har den god plass til fire personer, og den er selvkjørende på nivå 4, hvilket betyr at den klarer seg uten sjåfør innen definerte soner.
For et par år siden viste Audi AIcon Concept, en selvkjørende bil designet for å frakte passasjerer over lengre distanser. AI:ME er primært designet for å operere i mega citys og opptar dermed mindre plass på veien. Den har en effekt på 125 kW (170 hk) som Audi mener er tilstrekkelig for bilens bruksområde. Det samme gjelder batteripakken som har en kapasitet på 65 kilowattimer. Bilen er utstyrt med et avansert lyssystem for å kommunisere med medtrafikanter når den kjører autonomt, og lysene er høyt plassert slik at de blir lettere å forholde seg til for fotgjengere og syklister.