-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Rå oppvisning av Dennis Hauger
Dennis Hauger har i helgen vist hvilken dyktig fører han er. Han krysset målstreken først i to av tre løp og kjempet om seieren til siste runde i det tredje. Men en straff medførte at han ikke fikk poengene han hadde kjørt inn.
Dennis var raskest på den frie treningen på østerrikske Red Bull Ring, og han noterte beste tid i begge kvalifiseringene. Lørdagens løp ledet han fra start til mål og kunne dermed for første gang entre toppen av seierspallen i det tyske Formel 4-mesterskapet.
I søndagens første løp var han om mulig enda mer suveren og opparbeidet seg kjapt en solid ledelse. Denne holdt han også helt frem til målstreken, og for andre gang denne helgen ble «Ja, vi elsker» spilt på Red Bull Ring.
I tredje løp snus resultatliste for de åtte beste i andre løp på hodet, slik at Dennis skulle ha startspor åtte. Men da løpet startet sto Dennis helt ned på fjortende startspor.
– Jeg skulle ha fått 30 poeng mer enn jeg fikk i helgen. Dobbel pole position, seier i første løp og jeg krysset mållinjen først også i det andre løpet, sier Dennis.
– Men jeg ble straffet siden min sektortid under et gulflagg var to hundredeler raskere enn bestetiden jeg hadde notert tidligere. Det skyldtes at jeg fikk slipstream fra en fører jeg tok igjen med en runde på langsida.
For de to hundredelene ble Dennis ilagt en tidsstraff på hele 30 sekunder, noe som medførte at han ble flyttet ned til 14. plass. På førerbriefing i forkant av løpene blir det presisert at førerne skal slippe opp gassen i gulflaggsoner, og det var denne regelen som ble håndhevet hardt her.
Dennis måtte starte tredje løp fra posisjon 14, men som han har vist ved tidligere anledninger klarte han på tross av dette å holde motivasjonen oppe og kjøre et fantastisk løp. Han plukket konkurrent for konkurrent og avanserte i siste fase av løpet helt opp til andreplass.
– Jeg fikk muligheten til å slåss om seieren, men i sving to på siste runde hadde vi et sammenstøt og jeg punkterte og måtte kjøre i depotet. Jeg vil ikke uttale meg for sikkert før jeg har sett opptaket, men jeg føler at det ikke var min skyld, sier Dennis.
– Det var synd det endte slik, for dette kunne vært den perfekte helgen. Likevel vet jeg at jeg har tempoet inne og sesongen er lang, så jeg holder motet oppe og kjemper videre, avslutter 16-åringen fra Aurskog som kjører både tysk og italiensk mesterskap i Formel 4 for det nederlandske teamet Van Amersvoort Racing.
Samleside for Dennis Hauger på BilNorge.no