-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Spesial på spesialen
Hyundai er i ferd med å utvikle en spesialutgave av sin sporty i30 N, men mer effekt får den neppe.
Det er jo flere måter å forbedre en bils kjøreegenskaper på, uten å sette inn en sterkere motor. Man kan for eksempel redusere vekten, og det er den metoden Hyundai benytter her.
Hyundais utviklingssjef, Albert Biermann, var tidligere sjef for BMW M, så dette er et fag han behersker godt.
Han forteller at de er i ferd med å utvikle en spesialutgave av i30 N med redusert vekt. Det oppnås ved å montere panser i karbonfiber, lette spesialfelger og lettere seter.
Bilen får i tillegg noen aerodynamiske detaljer som er på plass på dette testeksemplaret.
Biermann har sagt at motoren er den samme som i en ordinære i30 N Performance, hvilket innebærer 275 hestekrefter og et dreiemoment på 353 Newtonmeter (378 Nm med overboost).
Han har også røpet at bilen skal debutere senere i år som 2020-modell.
Prototypen er utstyrt med en lavere frontsplitter, nye sideskjørt og en bakfanger med mer markant diffuser enn på en vanlig i30 N. Setene på testbilen er tildekket for ikke å bli avslørt.