-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Tredje og siste stop for Taycan
Denne helgen har Porsche vært i New York City og vist frem Taycan i anledning sesongfinalen i Formel E.
Dette var siste stopp i Porsche Triple Demo Run, og sjåfør denne gangen var Neel Jani, Porsche-fører med lang erfaring som fra neste sesong skal over i Formel E i forbindelse med Porsches nysatsing i den elektriske serien.
Han fikk kjøre noen raske runder på den provisoriske banen som ble bygget i Red Hook, Brooklyns havneområde, i forbindelse med Formel E-finalen i helgen.
– I Formel E har regenerering av bremsekraft stor betydning for løpsstrategien. I en produksjonsbil kan intelligent regenerering gi vesentlige fordeler med hensyn til rekkevidde, forklarer den 35 år gamle Porsche-føreren.
– Jeg var imponert over rekkevidden til Taycan når jeg presset den rundt racerbanen. Det er takket være det ytelses-orienterte batteriet og det sofistikerte energistyringssystemet. Akkurat som Formel E-bilen vår har Taycan en Porsche-utviklet drivlinje som garanterer ytelser og pålitelighet.
Porsche Triple Demo Run startet i Kina, og var forrige helg på Goodwood-festivalen. I New York var naturlig nok taket på bilen dekorert med stars-and-stripes.
Ifølge Porsche har nå over 20.000 personer betalt inn depositum for å stå på ventelisten til Taycan som skal presenteres i Frankfurt i september, og som kommer på markedet innen utgangen av 2019.
I tillegg til at Porsche presenterer sin første elbil har de vært aktive innen ladestruktur. De tilbyr smarte ladeløsninger både for hjem og langs hovedveier.
Porsches digitale plattform gir tilgang til 70.000 ladepunkter fra ulike tilbydere i Europa, med sentral fakturering via Porsche. De har også installert egne hurtigladere i tillegg til å samarbeide med nettverk som Ionity i Europa og Electrify America i USA.