-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Elektrisk rallybil
Selvsagt måtte det komme – Opel tar med seg en rallyrigget Corsa-e til Frankurt neste måned.
Det har vært mye snakk om elbiler i rallycross hvor de første demorundene skal kjøres neste år, men så vidt jeg vet er dette første gang noen presenter en eldrevet rallybil.
Det hevder i alle fall Opel at de gjør når denne avdukes i Frankfurt om et par uker.
I første omgang skal bilen konkurrere i en dedikert klasse i det tyske ADAC rallymesterskapet som bygger på erfaringer høstet gjennom ADAC Opel Rally Cup som er en populær debutantklasse for unge utøvere med begrenset budsjett.
De nye bilene skal være klare for start sommeren 2020, og det er planlagt at 15 biler skal delta i serien.
Selv om dette er en av de rimeligste klassene må man ut med 50.000 euro for å kjøpe bil, et anselig beløp for en 15-åring ville jeg tro.
Bilene har forhjulsdrift og får tilsvarende drivlinje som gatebilen. Det innebærer en motor med 136 hk og et dreiemoment på 260 Nm fra første omdreining. Batteripakken har en kapasitet på 50 kWt og bilen får en vekt på rundt 1400 kg.