-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
T-Roc har mistet taket
Denne blir dessverre et sjeldent syn på norske veier.
Volkswagen T-Roc har vært en suksess i Norge. I fjor ble det registrert over 2.000 biler, noe som ga en 19. plass på statistikken. I kategorien «bensin og diesel» havnet modellen på en imponerende 2. plass, bak Skoda Octavia.
Nå kommer det en helt ny versjon av T-Roc på markedet. Nå i mars vil T-Roc Cabriolet være på plass hos forhandlere på kontinentet.
I en tid med spissing av modellporteføljen vil ikke T-Roc Cabriolet bli tatt inn til Norge via offisielle kanaler, til det er toppløs-markedet her hjemme for lite.
Den SUV-aktige toppløse T-Roc-en minner om cabriolet-versjonen av Range Rover Evoque som ble lansert for noen år siden.
«Med en noe hevet seteposisjon, et modig design og et perfekt kompromiss mellom moderne teknologi, komfort og kjøreglede, representerer den åpne versjonen av den suksessrike T-Roc et dynamiske kjøretøy-konsept», skriver Volkswagen i en melding.
Det tar ni sekunder å fjerne taket. Dette kan gjøres i hastigheter inntil 30 km/t.
To utstyrsnivåer er tilgjengelig; «Style» og «R-Line».
Modellutvalget består av to bensinmotorer på henholdsvis 115 og 150 hk. Sistnevnte kan leveres med DSG-kasse.