-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Her er Porsche 911 Targa
Med 911 Targa lanserer Porsche sin tredje karosserivariant av den nye sportsbilen. Den er på plass i august.
For noen uker siden viste vi spionbilder av en nærmest umaskert 911 Targa på vintertest. Når produsentene er så uvørne med kamuflasjen er det som regel en indikasjon på nært forestående lansering, og i dag er altså katta ute av sekken.
Bilen kommer i to utgaver, som Targa 4 og Targa 4S. Som du skjønner av betegnelsene er begge utstyrt med firehjulsdrift.Targa 4S kan skryte av hele 450 hestekrefter, en økning på 30. Samme forhold kan benyttes når vi snakker om dreiemomentet som er 530 Nm ved 2300-5000 o/min. Her er aks-tiden barbert med fire tideler til 3,6 sekunder. Åttetrinns dobbel clutch girkasse – PDK i Porsche-vokabularet – og intelligent firehjulsdrift (PTM) er standard i begge modeller. Som alternativ kan Targa 4S bestilles med en nyutviklet 7-trinns manuell girkasse – da er Sport Chrono-pakken inkludert.Elektronisk variabelt chassis (PASM) er standard i begge modeller. Systemet justerer dempingen i forhold til komfort og dynamikk etter kjøresituasjon. Føreren kan eventuelt selv velge mellom Normal og Sport.