-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Jaguar oppgraderer I-Pace
Jaguars suverene bestselger i Norge får nå oppgraderinger som vil glede dem som lader hjemme.
I-Pace er uten sammenligning Norges mest solgte Jaguar gjennom tidene.
Siden de første bilene startet å rulle på norske veier i 2018 er det ifølge OFV www.ofvas.no hittil registrert 4589 nye I-Pace på EV- og EB-skilter – tilsvarende over 90 prosent av det norske Jaguar-salget i perioden.
Nå er 2021-modellen klar for salg, og den får noen oppgraderinger som enkelte kan sette pris på.
Dersom man lader fra en tre-fas veggboks på 11 kW AC kan man ifølge Jaguar lade nok til 53 km kjørelengde på en time, eller fylle batteriene helt i løpet av 8,6 timer. Tilsvarende fra en 7 kW lader er 35 km og 12,75 timer.
Fra hurtigladere er forholdet det samme som tidligere – en 100 kW lader skal gir strøm nok til 125 km i løpet av et kvarter.
Ifølge Jaguar blir I-Pace første modell som tar i bruk deres siste nyvinning på infotainment-fronten med betegnelse Pivi Pro. Systemet fins fra tidligere kun i nye Land Rover Defender.
Systemet kombinerer et 12,3-tommers instrumentpanel med 10- og 5-tommers berøringsskjermer som inneholder et nytt meny- og navigasjonssystem.
Det inkluderer sanntids trafikkoppdatering og status for ladestasjoner. Systemet kan benytte denne informasjonen for å optimalisere rutevalg til å inkludere ladestopp, inkludert ledige ladestasjoner, ladepris og estimert ladetid.
2021-utgaven av I-Pace får også en ny lakkfarge, og 19-tommers felger erstatter 18-tommere på S-modellene.
Innendørs tilbys et 3D surround kamerasystem som standard, mens Jaguar Land Rovers digitale ryggespeil med speil- og videobilde kommer som nytt tilvalg.
I tillegg har Jaguar installert et ioniseringssystem i klimaanlegget, inkludert et filtreringssystem som fanger ørsmå partikler. Systemet kan iverksettes mens bilen står til lading og akklimatisering før kjøreturen starter.
2021-modellen er bestillingsklar nå.