-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
DRIVE Mobility AS:
Daglig leder
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Bruktbilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Garantisaksbehandler
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
F1-arkitekt med plan for Rudskogen
Herman Tilke, mannen bak de nye F1-banene i Shanghai, Bahrain, Malaysia og mange andre steder, har utarbeidet en plan for en internasjonal bane på Rudskogen. Nå ønsker Harald Huysman tippemidler for å sette i gang byggingen.
Harald Huysman har blitt kjent med Tilke gjennom Michael Schumacher og forteller at den tyske racing-arkitekten raskt fattet interesse for å utarbeide planer for Rudskogen ut fra de store mulighetene som ligger i terrenget rundt banen. Den planlagte banen vil få en høydeforskjell på hele 42 meter hvilket er ganske unikt i banesammenheng.
Banen vil etter utbyggingen snu kjøreretningen, slik at man kjører mot klokka. I dobbel forstand, kan man si. Dette medfører samtidig at den verste motorstøyen vil havne i en grop og ikke spres så lett utover terrenget, til glede for de naboer som synes motorstøyen er sjenerende i dag.
- Planene har en kostnadsramme på ca 70 millioner kroner, så vi er helt avhengige av tippemidler for å kunne foreta utbyggingen, sier Harald Huysman, hovedaksjonær og daglig leder for Rudskogen AS til BilNorge.no. – Vi har allerede et godt grunnlag i dagens anlegg, og kommunen har sagt seg villig til å stille til rådighet nødvendig tomt for en utvidelse. Vi har diskutert saken med Norges Bilsportforbund og håper Rudskogen kan bli et fremtidig praktanlegg for norsk bilsport, noe vi trenger sårt.