-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny 9-5 til Frankfurt
Saab skal debutere en kraftig ansiktsløftet 9-5 på Frankfurt-utstillingen. I tillegg til ny front er det mye nytt under skallet.
OPPDATERT MED NYE BILDER 15/9-2005
Både sedanen og stasjonsvogna blir gjenstand for kosmetiske endringer som innebærer en helt ny front med trekk fra konseptbilen 9X. På tross av dramatiske endringer, har den fortsatt et typisk Saab-uttrykk.
Interiøret er frisket opp med nye, friske detaljer i både dashbord og trim. Kjøreegenskapene skal være ytterligere forbedret med raskere, mer direkte respons som skal spisse de sportslige egenskapene. Saab lover at dette ikke har gått på bekostning av komfort.
Du kan velge mellom tre forskjellige typer drivstoff i 9-5. I tillegg til bensin- og dieselmotorer kan du velge en bil med BioPower som kan kjøres på en hvilken som helst miks av etanol (E85) og bensin. Vi loves også økte krefter i Aero-modellene, noe som innebærer en variant av den nye V6 turbomotoren vi tidligere har kjørt i 9-3.
Ytterligere detaljer loves i forbindelse med IAA som åpner dørene for pressen om to uker.