-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
M3 blir 3
Når BMW lanserer sin nye M3 vil den ikke bare bli tilgjengelig som coupé. Her er beviset.
Den er etterlengtet hos entusiaster som venter på neste utgave av den populære muskelbilen. Her er bilder som viser at bilen blir tilgjengelig i tre karosseriformer: som coupé, cabriolet med elektrisk drevet ståltak og som sedan.
Carparazzi har foreviget bilene under testing, på Nordsløyfa og i Nord-Sverige hvor bilene kjører rundt relativt umaskert.
Fra 6 til 8
Neste generasjon M3 får for første gang V8-motor – basert på V10-blokka i M5. Denne blir mer kompakt enn rekkesekseren som driver dagens M3 og man forventer rundt 400 hk, en aks-tid på ca fem sekunder og en toppfart sperret ved 250 km/t.
6-trinns manuell gearkasse blir standard mens siste generasjon SMG sekvensiell manuell kasse tilbys som alternativ – muligens med 7 trinn. En lenger akselavstand vil hjelpe BMW å oppnå en ideell vektfordeling mellom for- og bakaksel.
To doble eksosrør pynter opp hekken mens store luftinntak og en ekstra lav frontspoiler er typiske M3-trekk som beholdes.
Trolig debuterer M3 som coupé på Genève-utstillingen i mars med salgsstart i løpet av våren. Cab og sedan forventes rundt et halvår senere.