-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kort fra Project til Evo
Project X er betegnelsen på den sportslige konseptbilen Mitsubishi debuterte i Detroit. Det er ikke mye mer enn navnet som trenger å endres før den er salgsklar.
Mens Lancer sedan ble vist i ferdig form og er på plass i de amerikanske butikkene i løpet av våren (og Norge i løpet av høsten), er Evo-versjonen fortsatt et stykke fra samlebåndet. Første kvartal 2008 er planlagt tidspunkt for lanseringen av modellen som da vil møte en helt ny Subaru Impreza i versting-utgave.
Folk hos Mitsubishi innrømmer at de harde karosseridelene i Project X er slik de blir i Evo X. Noe av stylingen kan bli endret, og det samme gjelder tekniske detaljer.
Under panseret har Project X en flunkende ny 2-liters turbomotor basert på Lancers nye aluminiumsmotor, 4811 DOHC MIVEC. Denne er koblet til avansert S-AWC elektronisk system for firehjulsdrift med aktiv senterdiff (ACD), Active Yaw Control (AYC) på bakdiffen og Active Skid Control (ASC). (Spør en Mitsubishi-ingeniør om detaljene).
Den avanserte elektronikken skal gjøre bilen mer egnet i det daglige uten at det går på bekostning av sportslige egenskaper.