-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nærmere Lambo
De første eksemplarer av Audi R8 er kommet på norske skilter, og vi skal snart sette oss bak rattet på en av dem. Imens er Audi godt i gang med videre planer.
Man skulle tro at R8 hadde det som skal til for å hamle opp med konkurrentene, men Audi planlegger allerede neste trinn i utviklingen av sin nye sportsbil. Nå er det enda heftigere biler som skal utfordres, og derfor videreutvikles R8 til RS8.
Mens R8 konkurrerer mot 911 Carrera og V8 Vantage, skal RS8 hamle opp med enda tøffere motstandere. Da er det greit å kunne løfte ned en V10 fra Lamborghi Gallardo og detune denne til rundt 500 hk mens lydbildet opprettholdes.
Eneste synlige forskjeller på R8 og den enda heftigere RS8 er større luftinntak på sidene og nye sideskjørt. Det ser også ut som den har fått enda kraftige bremser foran.
Observatører som har sett bilen i aksjon på Nordsløyfa sier den tar seg eksemplarisk gjennom raske kurver og er svært kjapp på lange rettsrekker. Om det holder for å tukte en 911 Turbo, vil nok de første duellene vise.