-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SUV-coupé fra BMW
Hva er BMW X6? En coupé - en SUV - eller rett og slett en crossover mellom begge, se bildene og døm selv.
For første gang kan vi vise deg bilder av BMW X6 på veien så godt som uten forkledning. Da vi første gang så bilder av X6 var vi ganske sikre på at BMW hadde pekt ut Mercedes CLS som hovedfiende. Etter noen flere runder med spionbilder fra Carparazzi begynner det å danne seg et bilde av det som blir en røff og sportslig eventyrblanding fra tyskerne.
Taklinje som en coupé
Råskinn i SUV-forkledning som Range Rover Sport, Audi Q7 og Porsche Cayenne har så langt fylt en nisje for de som har det utrolig travelt med å komme seg på hytta. Med X6 gir BMW deg samme aggressive uttrykket som Mercedes CLS var først ute med, men de gir det i stedet til en SUV.
Taklinjen startet nedstigningen rett bak B-stolpen og forsetter en coupébue. Som resultat av dette blir det dårligere plass til hodet for de som skal sitte i baksetet, og bagasjerommet blir også redusert. Nye X6 blir både lenger og lavere enn X5 og alt tyder på at den kommer til å være bygget for fire.
Også som cabriolet?
Da BMW lanserte X5 og senere X3 var mange skeptiske, nå tyder mye på at de har overbevist både gamle og nye kunder om at de kan produsere annet enn velkjørende sedaner.
Det har også gjennom hele utviklingen av X6 blitt sagt at det kan komme en cabrioletversjon av bilen. En SUV-cabriolet vil definitivt redefinere vårt begrep om hva som er en typisk BMW.
BMW har et stort reportorar både med V6, V8 og V10-motorer som trolig kommer til å dukke opp i denne bilen når den slippes på markedet. Regn med at vi får se X6 for første gang offisielt en gang etter nyttår – kanskje på bilutstillingen i Geneve.