-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BMWs minste AWD
Hvis du tror coupé og cabriolet er de siste innslagene i BMWs 1-serie, tar du feil. Her ser du beviset.
Her kan du lese vår erfaring med 135i Coupé
Den tyske produsenten mener det er plass til en X1 i sortimentet under den populære X3. Under maskeringen skjuler det seg en fullverdig firehjulstrekker med røffe plastdeksler, skliplater og ekstra bakkeklaring – klar for røffere utfordringer enn asfalterte bygater.
Passasjerkabinen vil dele de fleste komponenter med de øvrige 1-serie modellene, så regn med å finne bl.a. iDrive og BMWs spesielle automatspak. X1 vil også bli utstyrt med BMW Efficient Dynamics for å holde forbruk og utslipp lavest mulig.
Nok å velge i
Motorprogrammet vil trolig strekke seg fra firesylindrede til sekssylindrede bensin- og dieselvarianter tilsvarende dem vi finner i øvrige 1-serie modeller. Det vil sannsynligvis også komme en hybrid drivlinje basert på den som nå er under utvikling til neste generasjon 7-serie.
Carparazzi forventer at modellen kommer på markedet i 2010, så fortsatt har BMW god tid til finpussing av linjene.
Vi skal snart prøvekjøre 1-serie Cabriolet i Spania, men her får du bilder og forhåndsinfo.
Det er over et år siden vi avslørte at BMW har omfattende planer for 1-serien.