-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Racerførerens våte drøm
Her er siste tilskudd i Porsches familie av kunderacere. Den er godkjent for en rekke internasjonale løp.
Porsche 911 GT3 RSR er et bra utgangspunkt enten man skal kjøre 24-timersløpet på Le Mans, FIAs langdistanse-VM eller en av de andre store seriene på et av verdens fem kontinenter.
2012-modellen er fortsatt basert på den utgående 997-utgaven, og er utviklet fra den ultimate gateraceren – Porsche GT3 RS – en bil du ser i hopetall av en vanlig hverdag på Nordsløyfa.
Med en påbudt restriktor som begrenser luftinntaket yter 911 GT3 RSR 460 hk. Girkassen er 6-trinns sekvensiell og styres via hendler på rattet.
LES OGSÅ: Gave til Nordsløyfas venner
Sammenlignet med fjorårets, har 2012-modellen lagt på seg 48 mm i bredden i tråd med reglementet A.C.O. LM GTE, som blant annet benyttes på Le Mans.
Det velkjente scoopet på panseret er borte – i stedet har bilen fått store åpninger foran bakhjulene, slike vi bl.a. kjenner fra 911 GT2 RS gateracer.
- Våre kunder kan forvente en teknisk moden racerbil med høye ytelser som skal gjøre dem konkurransedyktige i internasjonale langdistanseløp, eier Hartmut Kristen, sjefen for Porsche Motorsport.
Bilen er nå inne i sin avsluttende testfase på forskjellige baner verden rundt. De som er villig til å bla opp 498.000 euro pluss evt. avgifter, kan sikre seg et eksemplar fra januar 2012. Vi andre får nok nøye oss med en i skala 1:43 på skrivebordet.