-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stadig sintere 911
Porsche skal lansere et par nye 911-varianter før året er omme. Først er det GT3 og Turbo som står for tur, men i løpet av våren 2014 får vi nok også møte bilen på bildene.
911 Turbo er basis for denne modellen, men 911 GT2 er enda mer hardcore og derfor et yndet objekt på Nordsløyfa og andre racerbaner.
Ikke at man ikke kan kjøre på vanlig landevei – det er fullt lovlig, men det er liten tvil om Porsche har prioriterer sportslige ytelser fremfor komfort når de har konstruert 911 GT2.
Den nye GT2 låner drivlinje fra en Turbo S, inkludert den 3,8-liters boxer-motoren med 560 hestekrefter og dobbel clutch girkasse (PDK).
Mens en Turbo S har firehjulsdrift, nøyer GT2 seg med drift på bakhjulene. Sammen med andre tiltak barberer det bort en del dødvekt slik at GT2 får spisset sine ytelser.
Regn med at den tar deg til 100 km/t i løpet av rundt tre sekunder og at toppfarten ligger i området 320 km/t.
Holder ikke det, må du smøre deg med tålmodighet enda et år – i 2015 kommer nemlig en GT2 RS-utgave med rundt 620 hestekrefter.
Vi forventer at Porsche 911 GT2 lanseres på Genève-utstillingen våren 2014.