-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
A3 med canvas
Det har en stund vært kjent at Audi skal lansere en cabriolet basert på A3, men det har vært sparsomt med opplysninger om bilen.
Allerede høsten 2005 avslørte Audi-sjefen, Martin Winterkorn at en A3 cabriolet skulle på markedet. Men han var rask til å legge til at bilen tidligst var klar i 2008.
Og nå som 2008 nærmer seg, sammen med en takløs 1-serie, er det naturlig at Audi må ut for å teste den åpne småbilen på veier i nærheten av Ingolstadt. Som hos storebror A4 ser Audi fortsatt ut til å holde på stofftak fremfor sammenleggbar hardstop.
Belgisk
Det sies at A3 Cabriolet skal bygges på den nylig overtatte Audi-fabrikken i Belgia, og at denne er i stand til å bygge 30.000 biler i året. Det er også her den kommende småbilen A1 skal bygges, og den forventes lansert på høstens Tokyo-utstilling.
A3 cabriolet har en front som er svært nær dagens A3 mens hekken ser ut til å være inspirert av den nye A5. Neste års Genève-utstilling blir trolig arena for den internasjonale lanseringen.