-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye Lincoln-aktiviteter
Sammen med vokale forsøk på å blåse liv i Lincoln-navnet igjen, slapp Ford det første bildet av den nye Aviator som skal debutere i Detroit i januar som en 2007-modell.
Det var i forbindelse med Zephyr-debuten at den nye Aviator og Lincoln-navnets fremtid kom opp. Det er vel ingen som har tall på hvor mange ganger Ford har forsøkt å gjenoppfriske Lincoln, en gang var det det mest solgte luksusbilmerket i USA. I dag ikke bare selger det nesten ikkeno, salget har også sunket 10 prosent fra nesten ikkeno i år. Konkret: færre enn 100.000 biler i fjor - Volvo solgte flere!
Elena Ford, kusine av Bill jr. og sjef for denne merkevaredelen, innrømmer gladelig at vi har nok både snublet og tatt feil av veien men satser på Peter Horbury. Det er alltid produktet selv som får deg tilbake på plass sier hun, og regner med at den engelskfødte designeren med kontroll over all Nord-Amerika design, skal klare å bruke den samme tryllestaven som han viftet med da han kom til Volvo.
De som var der sier at Horbury ikke akkurat var sprettende entusiastisk over den nye Zephyr – den bilen var omtrent ferdig da han kom dit for 20 måneder siden, men at Aviator er mye mer hans bil. Mindre, slankere og åpenbart mer effektive i alt de gjør (og forbruker) er hans oppskrift, samtidig som han vil favne det som var gamle dagers utvilsomme Lincoln-spirit.
Ved denne samlingen ble det ikke sagt noe om mekanikken, men man vet fra tidligere at dette blir den samme bilen som Mazda RX8 og Fords Edge og at Murano og Lexus RX blir de konkurrentene det skal kjempes sterkest mot. Man regner også med 245 hk V6 og 4x4 for den høyest spekkede Aviator.